Bijna onderweg!

Hoi lieve mensen,

Nog één dag en dan is het lange wachten voorbij en vliegen we naar Finland. Na maanden voorbereiden, spanning en enthousiasme is het dan eindelijk zo ver: drie maand lang genieten van de prachtige natuur in Finland! We hopen ontzettend veel te leren, nieuwe mensen te leren kennen, veel van de de Finse natuur te zien en bovenal willen we gaan genieten van deze uitzonderlijke kans om nieuwe ervaringen op te doen.

Op deze blog proberen we jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden. Je kunt je e-mail adres aanmelden en zodra we een nieuw verhaal hebben om met jullie te delen, ontvang je een mailtje.

Nähdään pian! (tot snel)

Sander en Roosmarijn

Roos' tassenSanders tassen

1. Irene:
    31 augustus 2016
    Spannend is het inderdaad, maar ook een geweldige kans! Heel veel plezier, gezelligheid en nieuwe ervaringen gewenst ( en natuurlijk sneeuw..)
  2. Sara:
    Hoi schatjes,

wat ga ik jullie ontzettend missen, dikke kans dat er een hoop minder geouwehoer gaat plaats vinden in de klas. Goede reis morgen, heel veel plezier en geniet er van!!!!
  3. Nicole:
    Heee,
    Heel veel plezier samen! En goede reis morgen! Leuk dat we elkaar zo een beetje kunnen volgenen vanaf de andere kant van de wereld :)
    Geniet ervan!!
  4. Maartje:
    31 augustus 2016
    Goede reis morgen, heel veel plezier en ga ontzettend hard genieten!
  5. Paul Verschuur:
    31 augustus 2016
    Ik wens jullie van harte een boeiend, leerzaam en stimulerend avontuur. Succes en vooral ook veel plezier!
  6. Linda van Zenden:
    31 augustus 2016
    Super leuk om te lezen wat jullie allemaal mee gaan maken Heel veel plezier Enjoy
  7. Robin:
    Veel plezier!!!
  8. Bas & Inge:
    Heel veel plezier Roos, maak
    Er een te gek avontuur van.
  9. Anja kuipers:
    Een hele fijne tijd!!
  10. Rosanne Schuurman:
    31 augustus 2016
    Veel plezier, succes en geniet ervan!
  11. Rimmert van Kalsbeek:
    31 augustus 2016
    We zullen je missen, maar heel veel plezier Roos.
  12. Ger en Lieneke:
    31 augustus 2016
    Wat gaaf Roosmarijn!!! Heel veel succes en plezier, we zijn reuze benieuwd naar alle verhalen.
  13. Diana:
    31 augustus 2016
    Geniet van dit prachtige avontuur Roos! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen
  14. Henk Jan:
    31 augustus 2016
    Leuk dat je ons laat meegenieten van al je Finse avonturen, ben benieuwd of alles wordt gedeeld :-) Veel plezier!!
  15. Annette Hoek:
    3 september 2016
    Heel veel plezier! Goede tijd en veel sneeuw toegewenst!